Startsidan

Kalldusch

Hej alla vänner!

Idag har jag tränat, tvättat, packat och umgåtts med Sandra. Hon kom hit med bussen från Skellefteå vid tolv och nu nyss for hon vidare. Jag åker ju till Stockholm ikväll så jag går mest och väntar på att det är dags att åka till flyget.

När jag var på IKSU och tränade skulle och också hämta ut CMS Travel Pass så att jag och Eric kan träna i Stockholm.

- Hej jag vill ha ett sånt där CSN.
- CMS.
- Ja, exakt, fast jag vill ha två för min pojkvän har redan åkt.
- Det går absolut inte, man måste hämta ut det själv.
- Men kul, jaha, då får jag väl träna själv då.

- Men du har silverkort, då går det inte. Man måste ha guldkort.
- Jaha, men sämst. Men jaha, det löste sig ju smidigt.

Sen tränade jag och hoppade in i duschen. Jag hedde i schampo i håret och rakade mig. När jag ska slå på duschen igen funkar den inte. Ingen dusch funkar. Jag väntar ett tag men ingenting händer. Då gick jag in på toan, naken och full i schampolödder, och började vaska av mig. Efter ett tag börjar strålen försvinna och det blir iskallt. Då hittade jag en slang som de tvättar duschrummet med och den funkade. det var iskallt men jag blev i alla fall ren. Härligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback