Startsidan

Snabbläsaren Nina

Hej alla vänner!

Idag ska jag och Eric bege oss till stan för att göra viktiga saker. Bland annat ska jag lämna tillbaka två böcker på bibblan som jag lånade igår. Se så snabbt jag läser! Sen ska vi äta lite lunch och så. Viktiga saker alltså. Tyvärr står jag i kö på massa bra böcker på biblioteket  men jag kommer inte kunna hämta ut dem eftersom jag åker till Stockholm senare i maj. Då ska jag gå runt i Kungsträdgården och äta glass och sola. Och ha solglasögon och skinnjacka. Kanske. Nej, troligen kommer jag sitta hemma hos Erics mamma och inte orka fara in till stan. Men vi får väl se.

Nu ska vi som sagt cykla ner till stan. Det är så härligt att kunna cykla för man sparar hela 13 kronor på det. Fast hem är det inte lika roligt för det är uppför. Men spela roll, då slipper man gå och träna.
Senare idag ska jag lägga ut nån tjusig bild som jag har tagit så ni har något att se fram emot.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback