Startsidan

Vilken bikini?

Idag är det dan före dopparedan så jag ska städa och baka. Jag skulle också vilja börja packa men det kan jag inte för jag kan ju inte ha en stor väska liggandes när det kommer folk. Fast jag kanske kan fundera på vad jag ska ha med mig. Vilken bikini ska jag ta exempelvis? Den chockrosa, den svarta med chockrosa kant eller den helsvarta med paljetter? Det är den stora frågan. Eric säger att det inte spelar någon roll men det gör det ju, den svarta med rosa kant kan man till exempel inte simma i för då ser man tissarna. Och den svarta med paljetter har jag aldrig testat så den kanske är jättedålig. Det lutar nog åt den gamla vanliga chockrosa. Åh, den är så fin! Så fin att jag året efter köpte en till exakt likadan. Jag gör mig till och lägger in bilder på bikinisarna. Seså, rösta nu!

Chockrosa bikini med silverstenar
Svart bikini med chockrosa kanter.
Svart bikini med paljetter

Kommentarer
Av: bitterfittan

verkligen!



hoppas det går bra att baka idag ;)

Av: ekke

jag tycker dom svarta, inte den rosa!. annars tycker jag att du inte ska ta med någon så kan du ju köpa en ny här, typ en beige med fina bruna dekorationer! :D

2010-05-23 @ 18:14:29
Av: Sara

Jag tycker den rosa! Så fint med färg. :-)

2010-05-23 @ 20:20:16
URL: http://www.metrobloggen.se/sarasliv

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback