Startsidan

Ge mig tips!

Alltså jag vet att jag inte bloggar men idag när jag hade jobbat somnade jag på soffan. Jag som aldrig kunde sova någon annanstans än i sängen förut. Lustigt.

Om jag inte ska jobba imorgon ska jag gå ner på stan och träffa mamma och äta lunch. Eller nej, jag ska ha ett lunchmöte förresten. Det låter viktigare. Dessutom ska jag hämta en bok på bibblan men nu börjar jag ligga lite efter, måste läsa mer.

Någon som kan ge mig tips på nyttiga men goda saker att äta? Eller roliga träningssätt att göra ensam. Jag kan inte skriva längre.

Kommentarer
Av: Madde

Jag jobbar som kock =)

Av: Madde

Du kan äta vad som helst med en ordentlig sallad, det ända du ska undvika är fritterat och pizza typ. Mycket vitkål och morötter är bra för kroppen, du kommer bli dåsig efter maten om du äter nyttigare och mer fiber eftersom kroppen måste arbeta mer men det kommer ge med sig efter tiden =)



Träning, ta raska prommenader med en vän eller bra musik. =)

2010-11-19 @ 10:31:43
URL: http://sotsuracitroner.blogg.se/
Av: bitterfittan

du hade dött på gekås igår.



kärringarna var galna

2010-11-19 @ 15:17:42
URL: http://frokenbitterfitta.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback