Startsidan

Irgendwann im November

Igår fortsatte jag och lilleric att packa upp saker här i vårt nya hem. Dessutom köpte vi glögg och pepparkakor för nu är det ju november. Jag har sagt att man inte får äta sånt innan november alltså. Som ni vet är det ju jag som bestämmer i det här hushållet. November är för övrigt en skitmånad tycker jag. Det händer ingenting spännande och det är kallt och mörkt innan snön kommit. Eller just ja, jag och Eric har ju årsdag i november, he he. Den tolfte om någon undrar och vill ge oss blommor och choklad.

Eftersom det är skollov nu antar jag att jag inte kommer jobba så mycket i veckan, det är ju bara fritids och dagis som behöver hjälp. Det passar mig bra för då hinner jag flytta klart, göra läxor och lämna blod och annat viktigt.

Kommentarer
Av: Elin

Fin blogg:) Följa varandra via bloglovin?

Av: Madde

Det har du banne mig rätt i, bra inställning där och se de positiva sakerna med en ny månad :D

2010-11-01 @ 14:41:39
URL: http://maddisenj.blogg.se/
Av: Lilla mamma

Och hjälpa lilla mamma!

2010-11-04 @ 16:56:10
URL: http://ninai.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback