Startsidan

Buhu

Najs med mobilbloggning när det är gratis mms. Ska nog skicka några fler ikväll. Idag har vi flyttat hela dagen och det har gått bra. Vi sov här inatt och har bara lite saker kvar i gamla lägenheten nu.

Igår var en skitdag eftersom Daniel åkte ur Idol, på min namnsdag till på köpet. Jag blev arg och ledsen så jag orkade inte ens se eftersnacket utan gick raka vägen i säng. På natten drömde jag mardrömmar om Daniel, trots att jag hade min drömfångare upphängd. Idol känns värdelöst nu. Fan.

Nu ska jag diska efter middagen och sen ska jag se Så Mycket Bättre, trevligt program det där.

Kommentarer
Av: thea

Jag missade faktiskt ans och flera andras uppträdande i fredags, men jag tar det som att du tyckte att någon annan skulle ha åkt istället? :p



Sv: Va trist att er snö är borta. Jag går bara oc väntar på att vår ska komma. Det är ju trots allt november imorgon!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback