Startsidan

Dagens irritation

Godmorgon godmorgon!

Idag ska jag bege mig till Skellefteå igen. Jag tänkte bara påpeka en sak innan jag far.

Varför ska alltid människor som luktar riktigt illa ställa sig så nära när man pratar? Jag jobbar med människor nu och pratar med väldigt många varje dag. När någon som luktar äckligt kommer så försöker jag ju backa för att inte kräkas. DÅ FÖLJER DE EFTER! Om jag visste att jag luktade illa, för det vet man väl att man gör?, så skulle jag försöka hålla avstånd. Om jag exempelvis luktar svett eller just har pruttat eller glömt borsta tänderna så söker jag inte direkt upp människor. Så, jag ville bara få det ur mig. Adjö!

Kommentarer
Av: emma braenkan

jepp, riktigt roligt! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback