Startsidan

Minnen

Här sitter jag och läser inlägg från när jag var i Tyskland. Jag saknar det så mycket för det hände väldigt mycket kul där. Sen skrattar jag högt för mig själv när jag läser om allt kul som lillpojken och lilltjejen sa. Så himla söta barn! Dessutom saknar jag min vän Julia så nu ska jag nog trakassera henne med ett mail. Hon föredrar ju snigelpost och har inte ens Facebook. Det struntar jag i. Jag önskar att jag var rik för då skulle jag vara i Tyskland säkert halva året. På våren när det är varmt samtidigt som det är snö i Sverige. Och på sommaren när det är jättevarmt varenda dag. Och Fashion Club i München, världens bästa affär. Och det tyska språket, så fantastiskt!

Bild på mig när jag var i Tyskland.
Bild på mig

Kommentarer
Av: lenni

wenn ich reich wär würde ich dir die reise schenken :D

2010-10-16 @ 23:20:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback