Startsidan

Oj

Hej alla vänner!

Idag hittade lilleric två snygga jeans som han ska köpa om två dagar. Varför vi inte köpte dem idag var för att jag har fått ett erbjudande att man får 100 kronor rabatt om man handlar för 800 och det börjar inte förrän om två dagar. Man får ju inte vara dum.

Mamma stör sig på att jag skriver med en dålig text men det kan jag tyvärr inte göra något åt för det är blogg.se som strular, som vanligt. Du får helt enkelt zooma in sidan. Ctrl+ alltså.

Det här inlägget skulle ha publicerats långt tidigare idag men jag glömde tydligen bort det.

Kommentarer
Av: Julia

Sv: nej verkligen inte det är faktiskt ganska hemskt :P särskilt när barnet ser gubbig och skrynklig ut samtidigt som det är ett barn.. förstår inte hur jag kan drömma så mycket konstigt :P vad är det som finns i mitt huvud egentligen? ^^


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback