Startsidan

Vilse i Umeå

Alltså hej. Imorse halv åtta ringde telefonen och jag åkte för att jobba. När jag slutade klockan fyra skulle jag gena till bussen hem men gick åt helt fel håll och hamnade i en skog. Jag gick vilse. Jag ringde Eric men hade knappt några batterier kvar så jag kunde inte prata länge. Samtidigt hade jag ingen aning om vars jag befann mig. Efter en timmes gång hittade jag till en stor väg där pappa kom och hämtade mig. Och nej, jag var inte i någon okänd by, jag var här i Umeå. Visste ni förresten att jag är 22 år?

Nu har jag duschat och ätit och nu ska jag mysa ner mig i soffan och se lite tv. Sen blir det hopp i säng och sova så länge som möjligt. Adjö!

Kommentarer
Av: LISA

SVAR: Jag brukar inte heller gå in där men nu visste jag att väskan fanns där så då va jag tvungen :D

Av: Plutten

Hahaha! Sådant har hänt mej med...jag är usel...hittar iiiingenstans, och jag är också 22 år;) haha!



Svar; Jodu, vår lilla grofsing passade ju perfa i det där halsbandet:D

2010-10-06 @ 12:56:34
URL: http://tillbakatillnuet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback