Startsidan

Melodikrysset och äckliga ungdomar

Här sitter jag och löser Melodikrysset. Än så länge har jag fyllt i allt utan google. Folk kanske tycker att jag är lillgammal som löser Melodikrysset men det tycker jag inte att jag är längre. När jag var 16 och löste korsord och hjälpte till med Melodikrysset kanske jag kunde kallas lillgammal men nu är jag trots allt 22 år och då är man vuxen och har, förhoppningsvis, växt ifrån barnsligheterna som numera kallas "att vara ung". Blondinbella blir utsatt för samma sak eftersom hon jobbar och är duktig istället för att dricka sig redlös bland alla andra äckliga ungdomar.

Jag förstår inte hur allt jag skriver kan sluta med att ungdomar är äckliga. Nåja, det är ju sant.

Kommentarer
Av: emilia

jag håller med, nu har många växt ifrån att behöva kallas för lillgammal!

Av: Carolin

Jag gillar också Melodikrysset.

2010-09-25 @ 12:26:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback