Startsidan

Om Eric

Fan fan fan! Jag har slarvat bort en sån där cdskiva som man her in i datorn som jag måste ha för att installera mitt ljudkort. Jag som aldrig slarvar bort saker! Det måste vara Eric som har städat bort det. När han städar tar han bara allt och trycker ner det i en låda eller liknande och ställer den så att den inte syns. Tack Eric.

Idag har jag i alla fall handlat men som vanligt glömde jag panten. Eftersom jag aldrig dricker läsk eller öl som har pant så tänker jag inte på att de flaskorna finns. Det är alltså Erics fel igen. Allt är Erics fel.

Kommentarer
Av: Kashaya

Det är bra att ha någon att skylla på när saker och ting går fel.;-)



Sv. Ja jag har det med men som sagt, inte speciellt bekvämt så jag skulle gärna vilja ha en sån där.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback