Startsidan

Besök från Sverige

Igår kom min syster Anna hit på besök. Vi var i staden och Anna shoppade en kjol för 45 kronor. Bra pris tycker jag. Idag ska vi se den nyaste Harry Potter-filmen med lilltjejen, dubbad på tyska. Ikväll är det fotbollsmatch så då ska vi cykla dit och titta. Jag spelar ju inte matcher i år så jag ska inte vara med. Anna ska träna med oss på onsdag så det blir ju roligt att hon får se vilken nivå laget ligger på. Jag tror att Anna tror att hon kan lattja runt och vara bäst men så blir det nog inte. Jag ska ge er en utförlig beskrivning på torsdag!

Kommentarer
Av: Cecilia

Hej!



Du kanske kommer ihåg mig från bloggen itsaboutck.blogg.se?! Jag har bytt blogg för att bara skriva om foto eftersom att det är det jag älskar att göra ;) Kolla gärna in den!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback