Startsidan

Biergarten

Igår när pappan kom hem från jobbet frågade han om jag och Anna ville gå ut och äta kvällsmat. Det ville vi såklart så vi tog på oss våra vackraste kläder och begav oss. Vi gick till en Biergarten och där åt vi en bakpotatis med örtsås, fantastiskt gott! Jag dricker ju inte alkohol eftersom det är för svaga människor så jag drack en apelsin- och limeläsk. Glaset på bilden är det minsta som finns så efter jag hade druckit upp det kissade jag i två minuter. I handen håller jag en bretzel, smakar som salta pinnar fast det är mjukt.

Jag dricker apelsinläsk
Jag sitter i solnedgången vid Lech

Kommentarer
Av: elin

hejsan! jag undrar om du skulle kunna hjälpa mig! jag undrar hur man får den där svarta ramen som du har runt din blogg ? snälla hjälp mig :) tack i förväg.

Av: Veronica

Ser gott ut =)

2011-04-20 @ 16:27:22
URL: http://veronicasadventure.blogg.se/
Av: Anonym

Hejhej, i vår blogg säljer vi allt från studentklänningar, kläder, smycken etc..

Kolla in om du gillar nåt! :D



Kolla in - http://rensningavgarderoben.blogg.se/

2011-04-20 @ 20:18:23
Av: lotta

så fint det ser ut, allt verkar ha slagit ut, även du...

2011-04-21 @ 17:31:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback