Startsidan

Somliga straffar gud genast

Igår kom storpojken hem från semestern och efter att vi hade ätit lunch/middag tillsammans hittade jag en skål med choklad på köksbordet. Sådant är ju livsfarligt för jag kan inte hejda mig själv. Jag tog några ägg, ni vet sådana i aluminiumfodral, och tog ner dem till mitt rum. Naturligtvis tog jag lite av varje så att det inte skulle märkas. På kvällen skulle jag äta upp dem och då började jag med ett stort ägg. Till min stora besvikelse var det vit choklad men jag tänkte att det kanske är nougatkräm i eller så och det är ju gott. Det var det inte, det var likör. Fy fan!

Kommentarer
Av: jessica

tack så mycket! :)



ja jag har det superjobbigt. :(

Av: - JennySavefors

Fin blogg, hoppas allt är bra med dej =)

2011-04-26 @ 23:25:33
URL: http://onlyjenu.blogg.se/
Av: Erika

SV: Hej jo man äter surstöminig i slutet av sommaren men de finns att köpa året runt.

Så vi äter nog hela sommaren igenom el alla utom jag:)Hoppas du har en fin dag:)

Kram

2011-04-27 @ 09:09:51
URL: http://prickelin.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback