Startsidan

Uppe med tuppen!

Mitt dygn är ju helt ute och cyklar. Idag vaknade jag vid fem och kunde inte somna om. Strax efter sex gav jag upp och gick upp. Passande nog är ju Erics dygn drygt fyra timmar före så jag kan konversera med honom på msn!

Idag har jag tänkt bege mig ut i staden en sväng. Eftersom jag tycker det är roligt att åka och handla kommer jag troligen få göra det. Just ja, jag fick en tröja igår av familjen och den ska jag visa senare. Och dubbelringen med nitar, den kommer någon dag när jag inte har något annat att skriva.


Kommentarer
Av: Linda

men fy vad meningslöst att vakna så tidigt, så drygt att inte kunna somna om. jag brukade sova till 10 innan men jar börjat på nått tjosan genom arbetsförmedlingen nu så jag är uppe 7 om dagarna ÄVEN lördagar, till vilken nytta då liksom? :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback