Startsidan

Kvinnogöra

Storpojken, 20 år, brukar ofta lämna tallrikar, glas, bestick, skärbrädor och liknande framme när han har ätit. Mig gör det ingenting utan jag funderar bara på hur han tänker. Är han iq-befriad eller gör han det bara för att jävlas? Eller är det kanske så att han testar mig och undrar hur länge jag kommer plocka undan efter honom. I så fall undrar jag hur långt det kommer gå. Kommer han lämna sina smutsiga kalsonger framme och vänta på att jag ska bära bort dem också?

Igår tvättade han alldeles själv. Jag såg att det lyste och att maskinen var klar så jag tänkte he över allt i torktumlaren. Då insåg jag att det var vatten fulla golvet och att det i tvättmaskinen var ovanligt blött. Jag vet inte vad han hade lyckats med men en sak har jag insett. Karlar/pojkar ska inte vara för mycket i köket/tvättstugan. In i garaget där ni hör hemma!

Kommentarer
Av: Pappa

Ja du har så rätt. Jag var i garaget i dag och putsade på din mammas bil. Men nu ska jag laga mat till henne,hon kommer snart från sitt jobb.

2011-04-28 @ 17:12:35
Av: Veronica

Ja verkligen =)

Av: Pierre "Vampe" Andersson (Bloggcoach)

Akta så du inte blir för stereotypisk :) Skönt inlägg annars :)

2011-04-28 @ 17:37:53
URL: http://www.stockholmaren.net
Av: Lilla mamma

Är du verkligen min dotter.

2011-04-28 @ 17:45:03
Av: Anonym

visst är den :)

2011-04-28 @ 19:28:56
URL: http://natalies.se
Av: sophie - bloggare i värmland!

okej vad mysigt ^^

2011-04-28 @ 19:55:37
URL: http://sophielarssoon.blogg.se/
Av: Elin

Men med tanke på att könsrollerna är väldigt stereotypa i Tyskland tycker jag inte att det är så konstigt...

2011-05-04 @ 13:45:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback