Startsidan

Att handla på nätet

Jag har fått ett uppdrag att skriva om nätshopping. Jag handlar inte så mycket saker överhuvudtaget på internet men något jag brukar köpa i webbshoppar är elektronikprylar. Man behöver inte prova dem och många saker ska bara fungera, det spelar inte så stor roll hur de känns eller ser ut. Just nu funderar jag på att köpa en reflexskärm med en guldig sida men jag tror det får vänta ett tag. Oftast handlar jag mina  fotosaker på Cyberfoto eftersom man brukar få en snickers eller annan godbit när man hämtar ut sin vara. Bra idé av dem, det fungerar ju.

Snart tror jag att jag ska köpa ett par assnygga skor från Nelly. Eller så väntar jag ett tag, jag gillar att längta efter saker så att man inte köper saker och ändrar sig.

Jag brukar inte handla kläder på internet speciellt ofta av den enkla anledningen att jag vill prova kläderna först. De här leggingsarna köpte jag dock i en internetshop och det var dumt, de var alldeles för stora.

Svarta leggings med skinnknän från H&M

Kommentarer
Av: Sophie - bloggare i värmland

Tack så mycket :)



hjälp mig bestämma mitt nya bloggnamn!

Av: Kashaya

Jag älskar webshopping.=)

2011-08-10 @ 19:05:07
URL: http://kashaysblogg.blogspot.com
Av: En blogg om 5 systrar

emma svarar: ja de va en skön outfit också :)

2011-08-10 @ 19:07:04
URL: http://systrarnabackstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback