Startsidan

Stureplan nästa?

Igår var jag, Eric och Erics lillebror på Saltsjöbadens Golfklubb och slog lite bollar. Idag var jag, Eric, Erics mamma och Erics mammas pojkvän på Saltisbadet och badade. Det är inträde där och då förstår ni ju vad för sorts människor som låg där. Solsidanmänniskor såklart. Vi gick in på nakenbadet också för att titta och det var intressant. Det fanns dock ingen strand där så jag ville inte bada där.

Nu är jag nyrakad för Erics mamma äger en rakapparat. Sist jag rakade mig var för mer än en månad sedan. Då var det Julia i Tyskland som rakade. Åh, jag saknar Julia!

Kommentarer
Av: Bettan

perfekt, då tar vi grönt kort nästa år!! :D

Av: Erika

Måste bara få fråga. Gick ni näck på naken badet när ni titta runt lite eller smög ni er in med kläder på och såg ut som några ailiens:)

Och sen måste jag få fråga en sak till vart rakade du dig:)När du tagit kort från tyskland hade du hår på huvudet så man undrar vart erics mamma raka dig:)

Kram

2011-08-05 @ 09:45:12
URL: http://prickelin.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback