Startsidan

Egoboost Magazine #5 2011

Innan jag skriver mina klagomål vill jag bara förtydliga att jag tycker Egoboost Magazine är en fantastisk tidning som jag köper och tycker om.

Jag vill ha längre reportage. Just när man har börjat komma in i läsningen är det dags att vända blad.

Reportaget om ljusterapi var intressant men vad kostar det? Och i vilka städer kan man hitta det? Bara i Stockholm?

Hitta julkänslan!
Det är faktafel i texten, det står att det är första advent den fjärde december men i år var det i november. Andra advent var dock den fjärde.

Checklista för träningsväskan!
Det är viktigt att ha med sig hårborste, musik och bodylotion men själva träningskläderna kan man skippa?

Carin Götblad
Andra och tredje stycket i texten är likadana. Synd, för jag ville veta vad man ska tänka på om man själv vill bli chef. Det här felet fanns i en annan tidning också, vem är det som felar?

I övrigt hittar jag fortfarande fel i texterna, korrekturläs noggrannare! Jag snabbläser bara tidningen men hittar ändå felen. Dessutom vill jag fortfarande ha ett korsord så att tidningen räcker längre.

Egoboost Magazine #5 2011

Kommentarer
Av: Nathalie

intressant, jag har faktiskt aldrig läst egoboost..kanske borde köpa mig en tidning!

Av: Emelie

Tack för dina fina kommentarer! :) Kul att du gillar min nya header!



Men vad menar du med kräket?

2011-12-22 @ 11:32:38
URL: http://makrills.blogg.se/
Av: Anonym

Tycker du skall framföra det till tidningen. Intressant du hittat alla dessa fel. Knappt läst tidningen själv.

2012-01-03 @ 14:28:49
URL: http://itwasnewyork.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback