Startsidan

Om året

Man skulle kunna tänka sig att det här var det sämsta året någonsin. Jag och Eric var ifrån varandra fem månader i sträck, vi blev av med våran lägenhet och jag har gått upp de sex kilona som jag förlorade under våren. Hemska tanke. Men saken är den att jag trots allt känner att det var ett bra år. Jag fick ju åka tillbaka till tyska familjen och lära känna dem mycket bättre. De kom dessutom till Sverige så att jag fick träffa dem här där jag är kung och de är bortkomna. Dessutom har jag börjat träna ett fotbollslag som jag länge drömt om. Jag har också studerat tyska vilket har gjort att jag har lärt mig väldigt mycket.

Kvällen firar vi här hemma med familjen, mormor och Sandra. Vi ska äta fantastiskt god mat och jag ska dricka Peach Pearl, en alkoholfri dryck från Systembolaget. Testa den ni också, då kommer början av nästa år bli så mycket bättre! Gott nytt år!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback