Startsidan

Shopping på DollarStore

Igår stannade vi till på DollarStore i Lycksele för att införskaffa lite onödiga prylar. Jag och Eric köpte varsin tandborste, båda ville ha den vinröda men som vanligt fick jag som jag ville så Eric tog en grön. Bobby´s schampo kostade bara tio kronor så jag tänkte testa. Är det bra? Ni ska få veta sen.

En svart canvas är ju roligt, den ska jag måla på så fort vi flyttar. Pennorna kan man rita fint med. Jag kan ju inte rita fint men jag inbillar mig att om man köper bra saker så kan man lära sig. Jag blir ju knappast sämre i alla fall.

Bobbys schampo, svart canvas

Kommentarer
Av: Fia

svar: japp håller med om att Maybelline är bäst :) tror jag har testat nån bra mascare från L'oréal också!

Av: beccis

Gott nytt år :D hoppas du får en grym dag/kväll!

2011-12-31 @ 12:59:25
URL: http://rebeccaharkonen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback