Startsidan

Vågar jag?

Hej alla vänner!

Idag strålar solen och träden ligger vita i tjugo minusgrader. Jag ska dra på mig en träningsoverall och bege mig till mamma och pappa med fötterna. Gåendes eller springandes eller lite av varje. Det rör sig om sju eller åtta kilometer om någon undrar. Där ska en hemlighet äga rum men ni får veta vad det är ikväll, om jag inte bangar.

Igår åt vi ute och jag ska föärsöka hitta en fin bild från det. Pappa älskar att fota fult nämligen. Själv hade jag inte med mig kameran.

Kommentarer
Av: heidikr

haha låter ju kul :D! här i Thailand är det ungefär +40 grader :)

Av: jessica

haha ja! fast när dom envisas med att rusa runt är det inte lika lätt längre.. :o

2011-02-19 @ 13:35:53
URL: http://jessicahagstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback