Startsidan

D´Landsberger Wies´n

Igår var jag och Julia en sväng på D´Landsberger Wies´n, ett tivoli med ett stort öltält. Vi var där rätt tidigt så det var mest småungar där, alltså inga vi kände. Vi köpte oss varsin strut med godsaker och sen åkte vi hem.

Hon i grön klänning har på sig en traditionell Dirndl. Tyvärr ser jag inga Lederhosen på bilden men jag såg minst 100 par där.

Varför ska jag alltid ha så mycker saker i jackfickorna? Kanske skulle ha tagit med mig en handväska hit ändå. Dessutom hade jag kameran runt halsen och innanför jackan så Julia sa att jag såg gravid ut. Vem bryr sig. OBS! Ej på bilden eftersom Julia fotade mig med kameran, kommentera alltså inte "Ja, du ser gravid ut".
D´Landsberger Wies´n 2011

Kommentarer
Av: Saga

Intressant sida! Det märks att du gillar att blogga!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback