Startsidan

Du kan få köpa min kamera för 10000

Jag är ju utbildad fotograf men det kan man ju inte tro alla gånger. Oftast brukar jag bara ta fula bilder men jag brukar skylla på att jag har fula modeller eller att min kamera är gammal. Som ni ser på bilden har jag en Olympus E-400 och det är faktiskt en väldigt bra nybörjarkamera. Alltså för en nybörjare som kan, inte för en som vill fota auto. Den är väldigt liten och smidig och säkerligen väldigt billig nu. Tyvärr finns det nästan inga objektiv som passar till den så därför är det ingen bra kamera om man vill fota lite mer seriöst. Därför får gärna någon ge mig en ny kamera i julklapp eller så. Jag önskar mig en Canon EOS 5D Mark II.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback