Startsidan

USA borde sluta vara så malliga

Kul att Japan vann tycker jag, då var ju Sverige det näst bästa laget kan man säga. Det känns så himla coolt att jag har varit och tittat på en av Sveriges matcher i Tyskland. Jag såg mig själv på tv idag förresten. Inte för att jag kunde urskilja mig själv men de filmade i alla fall läktaren där jag satt. Tack än en gång tyska familjen!

På tal om tyska familjen så har jag fortfarande lite ont i näsan sen Lillpojken körde upp en hockeyklubba i den. Men vem bryr sig, jag är ju en sten.

Idag kan vara en av de bästa dagarna i mitt liv men jag vill inte berätta vad det gäller innan jag vet 100% säkert. Just nu ligger det på kanske 32% så därför väntar jag med att berätta.

Kommentarer
Av: Sandra

Sv. jo, om man laddar upp den på en annan sida :)

Av: Yasmine

Tack så mycket :)

2011-07-18 @ 11:51:03
URL: http://ladyyasmine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback