Startsidan

Bilder från inlinehockey

MEN GICK NI PÅ DEN LÄTTA?! Den här familjen är ju den snällaste som finns! Jag skulle säkert kunna kissa i garaget utan att de blir arga (bara att skylla på hunden).

Idag spelade vi inlinehockey igen och nu börjar jag bli riktigt duktig. Om man jämför med hur jag åker skridskor är det dock en sjukt stor skillnad. Nu förstår jag hur de som inte kan åka skridskor känner sig! De här bilderna tog jag för någon månad sedan när jag inte var med och spelade.

Lillpojken, mamman och Lillpojkens kompis kämpar på!

Mamman kommer farandes!

Lillpojken gör mål!

Lilltjejen gör mål!

Kommentarer
Av: Erika

Skönt att du kan vara med och åka nu då;)

De är rätt svårt va????

Kram

Av: Sophie - bloggare i värmland!

det håller jag med om :)

2011-06-14 @ 14:56:23
URL: http://sophielarssoon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback