Startsidan

Fast han är nog mer nervös än jag

Inatt sov jag riktigt dåligt. Jag låg vaken i minst två timmar och kunde verkligen inte somna om. Vad jag tänkte på? Storpojken.

Igår när jag just skulle gå och lägga mig knackade det försiktigt på min dörr. Jag trodde det var pappan som skulle fråga när jag var ute med hunden eller nåt men det var det alltså inte, det var Storpojken. Jag trodde det var fel på hans internet för då brukar han ju komma springandes men så var det inte heller. Han frågade om jag kunde fota honom till en skolgrej. Jag sa att det var för mörkt och att vi borde ta det imorgon, alltså idag. Det bestämde vi och det har jag alltså funderat på hela natten. Jag brukar ju inte fota människor jag inte känner väldigt väl så jag är faktiskt nervös. Jag frågade om han blir fin på bild och det sa han att han blir. Jag vet inte om han bara skojades men jag hoppas inte. Jag ska uppdatera er ikväll om hur det gick. Önska mig lycka till!

Kommentarer
Av: Mana-en blogg om allt

hejhej!!

läget ?

Kram sötis <3

Av: Anneli

Anmäl dig till Dagens Blogg!:D

Jag lottar ut 4 nya vinnare imorrn!:)

http://anneliih.blogg.se/2011/june/onsdag-dagens-blogg-3.html#comment

2011-06-29 @ 15:20:04
URL: http://anneliih.blogg.se/
Av: Lilla mamma

Lycka till

2011-06-29 @ 19:55:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback