Startsidan

Hoppas de fotar mycket

Nu har familjen åkt till Frankrike och Paris. Det betyder att jag har ända fram till på lördag att hitta på jävulskap. Jag ska ha fest, strunta i att diska, ligga och sola på balkongen hela dagarna och hoppa i föräldrarnas säng. Nej, naturligtvis inte, Storpojken är ju hemma. Och djuren, dem ska jag ta hand om. Inte Storpojken så mycket kanske men djuren. Eller inte katten, den kan gärna få dö.

Idag är alla affärer stängda och solen lyser med sin frånvaro så jag vet inte vad jag ska hitta på. Jag ska nog träna lite i alla fall, och kanske städa. Kanske att jag dammsuger utanför Storpojkens rum när han sover, sånt tycker jag är roligt.

Kommentarer
Av: Erika

Du kan väl inte önska livet ur den stackars katten fy så stygg du är:( skäms på dig:)

Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback