Startsidan

Hoppas han inte gråter på grund av fula bilder

Fotograferingen gick sådär. Storpojken är rätt fotogenisk och blev fin men jag hade gärna haft min reflexskärm till hjälp. Den är tyvärr i Umeå och jag ångrar bittert att jag inte tog med den istället för stativet. Nu är det bara Lillpojken jag måste fota så jag har något att hänga upp på väggen hemma. Storpojken kommer inte få pryda väggarna vilket det lät som, han får bara ligga i datorn och smila. Men vadå, gillar du inte Storpojken, tänker ni kanske nu. Jovisst, han är jättesnäll, men han är 20 år och sådana skäggiga gubbar kan man ju inte ha på väggen. Dessutom tror jag inte att han skulle dansa på bordet av glädje över idén, men vem vet, jag kanske ska fråga.

Jag passade förresten på att ge Aliens in America till Storpojken när han lix hade mitt usb-minne. Har ni sett den serien? Helt seriöst den bästa som finns och jag gillar ju inte ens sånt där. Seså, se den!

Kommentarer
Av: hanna ♥

har spelat med dom några gånger faktist :) fast nu var det så länge sen så jag inte kommer ihåg vad jag skrev, förlåt för det :) haft en bra dag idag?

Av: S-O-F-I-A

Åh, låter härligt det! För mig blev det bara att bada i en sjö än så länge. ;)

2011-06-30 @ 11:41:18
URL: http://sofianilson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback