Startsidan

Jag hade en fästing!

Igår var vi ju vid hästarna och när vi har varit där säger alltid familjen att jag ska titta efter fästingar. Igår duschade jag inte efter utflykten utan jag tittade bara i spegeln och kände på min kropp och sen kröp jag ner i sängen. Imorse vid frukosten satt jag och studerade mina armar och vad ser jag om inte en liten liten fästing som har bitit sig fast. Jag började näst intill att grina men som tur var kom mamman snabbt med en pincettgrej. Hoppas bara att jag inte är smittat med något nu, jag har ju inte vaccinerat mig eftersom jag bor i norra Sverige.

Kommentarer
Av: Bettan

du får passa dig för ehec-smittan också!

Av: ladymuffin :)

sv; ja! Det göru rätt i! :D

2011-06-05 @ 22:57:05
URL: http://ladymuffin.blogg.se/
Av: Bettan

jag vet!! det som förbryllade mig!! asså, det går lite trögt, hade dessutom glöm bort om det var du eller jag som höll i bollen :P men kan ta tag i det under dagen! :D

2011-06-06 @ 10:22:43
URL: http://elisabethlundell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback