Startsidan

Klippa naglarna i sängen?

Idag frågade Lillpojken om han fick klippa naglarna i min säng. Han sa att han skulle ha toapapper under. Dagens fråga, tror ni han fick det eller inte?

Naturligtvis fick han det. Eric sitter väl och håller för ögonen när han läser det här för han gillar inte när jag klipper naglarna i soffan eller vid datorn. Själv är jag inte så brydd, det är väl ingen skillnad om naglarna sitter på fingrarna eller ligger på golvet? Lillpojken var i alla fall noggrann och plockade undan efter sig, duktig pojke!

Kommentarer
Av: Erika

Jag är nog lite som Eric.

Naglar klipper man på toaletten och inte någon annanstans:)

Får man fråga om de va dom på händerna el fötterna:)

ursh i sängen:)

skärpning nu inge mer klipp i sängen:)

ha en bra dag kram

Av: Anonym

det är kåt

2011-06-17 @ 12:58:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback