Startsidan

Sorgligt men sant

Om en ynka vecka åker jag hem till Sverige igen. Mamman sa igår att nästa helg är en Nina-helg så då får jag bestämma vad vi ska göra. Jag funderar på att låta Storpojken städa mitt rum och tvinga Lillpojken att springa med mig. Lilltjejen är så söt och snäll så hon kan få göra vad hon vill.

Igår lagade jag och Lilltjejen en trerättersmiddag till familjen. Det blev väldigt gott och familjen blev mätt. Jag också, så mätt att det första jag gjorde var att gå ner på mitt rum och kräkas. MEN ÄR NI DUMMA I HUVUDET? Det är ju bara äckliga fyllon som kräks. Och de som har en sjukdom men det har jag ju inte. Nu är jag dock hungrig igen så jag ska bege mig uppåt och äta lite gröt med vaniljyoghurt!

Kommentarer
Av: Kashaya

Jobbigt att det är så kort tid kvar nu innan det är dags att åka hem...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback