Startsidan

Stackars Lillpojken

Igår kaxade Lillpojken med mig och satte sig på min mage när jag låg på rygg och såg tv i sängen. Han såg riktigt nöjd ut så jag bestämde mig för att sätta honom på plats.

-Vad vill du att jag gör med dig? Kastar ner dig på golvet? Kastar dig utför trappen? Slänger ut dig på balkongen? Brottar ner dig och trycker knogarna i hårbotten?
-Golvet blir bra, säger han med ett stort kaxigt flin.

Okej sa jag och kastade ner honom på golvet. Tyvärr råkade han slå i sina tänder i min arm och eftersom jag är en sten gjorde det rätt ont.

Stackars liten. Kom ska jag klappa dig på kinden!


Kommentarer
Av: lovisa

sv: sv: kul att du tävlar om ett par lösögonfransar:D för att då blir alla muffins "runda" om du inte har en plåt kan smeten lätt göra att formarna fläkar ut sig och blir olika former :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback