Startsidan

Tur att jag inte är törstig

Här ligger jag och har kissat utan att tvätta händerna. Det är några vattengubbar här som ska fixa något och de har stängt av vattnet. Pappan skickade sms och skrev att de är klara senast tio, bra, då är det bara en dryg timme kvar. Jag kan inte klä på mig för jag kan inte tvätta mig under armarna, jag kan inte äta frukost för jag kan inte tvätta händerna. Synd för mig att jag inte tog sovmorgon idag. I och för sig inte så lätt eftersom gubbarna väsnas just utanför min dörr.

Ungefär så här känner jag mig just nu. Naturligtvis tog jag inte bilden nu, jag kan ju inte sätta in linserna utan att tvätta händerna.

Kommentarer
Av: pappa

Du får väl skaka av händerna då.

2011-06-01 @ 16:08:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback