Startsidan

Storpojken smet

Strax innan sju slog jag upp mina bruna ögon. Jag vaknade av mig själv för att jag var så kissnödig, smart tips till er som har svårt att stiga upp på morgonen, drick mycket vatten på kvällen. Jag drog på mig lite kläder och matade hunden och gick ut med den. Katten har jag stängt in i tvättstugan, tror ni den hinner svälta ihjäl innan lördag kväll? Jag kanske ska förtydliga att jag bara skämtar gällande katten. Eller alltså, jag gillar den inte men jag hatar den inte heller.

Igår stod jag i föräldrarnas badkar och fotade, jag ska visa er bilderna lite senare om de blev bra.

Jag har tänkt fara ut och springa nu på morgonen men jag mår så dåligt när jag springer innan frukosten så jag tror jag äter först. Om ni undrar alltså. Sen tänkte jag ge mig ut på en liten shoppingrunda här i Landsberg am Lech, härligheternas stad.

Lillpojken fotade mig när vi var i en Biergarten och åt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback