Startsidan

Lederhosen

Det händer så mycket sännande saker utanför mitt fönster. Idag kom exempelvis de här människorna förbi. Jag var lite seg med kameran så tjejen hann hoppa in i bilen men sen var det någon som ropade till dem så kom de ut och ställde upp sig. Som ni ser hann jag till och med täcka över deras ansikten med fönstergrejen.

Mannen har alltså på sig ett par traditionella Lederhosen med tillhörande grejer och kvinnan har en klänning som hon tyvärr täckt över med en svart tröja. Så där ser folk ut här i Bayern när det är festligheter på gång.


Bayerska kläder, Lederhosen

Kommentarer
Av: Pappa

Dom där byxorna ser ju ut som mina skinnbyxor fast lite kortare. dom kanske ska ut till buan och grilla en korv och dricka en pilsner.

2011-05-28 @ 20:55:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback