Startsidan

Skämtar DU med mig?

När min syster Anna var här och hälsade på var vi ute en kväll med Julia och hennes vänner. Anna stod och konverserade med en kille, på engelska, och när hon inte förstod vad han sa sa hon på svenska, "Skämtar DU med mig?". Det är ett uttryck hon har börjat med, fråga mig inte varför. Hur som helst. Eftersom tysken inte fattade sa han till sin kompis, på tyska, "Skämtar hon med mig?". Kul tyckte jag som var den enda som förstod vad som sades.

På tal om sades kan vi passa på att heja på Eric ikväll! Och nej, jag tänker inte ringa även fast jag är i Tyskland. Slöseri!

Kommentarer
Av: Natalie - it's all about attitude

Vilken läcker blogg du har! :)

och du skriver intressant för övrigt.



Ta hand om dig. kram!

Av: Cecilia ♥

Sv; Haha nej, men jag tog den inte precis "nyss". Det var ett tag sen ;)

2011-05-15 @ 00:39:22
URL: http://fotobycecilia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback