Startsidan

Sparris- och jordgubbssallad

Igår var en fantastisk dag! Det var kul att träffa familjens släktingar och vi ungdomar, ja, jag ser mig själv som en ungdom, skrattade så vi grät åt åsnan i Shrek. Mamman höll ett tal som jag fick tårar i ögonen av, hoppas ingen såg. Varför har jag blivit så mesig? Förut var jag som en sten men nu gråter jag jämt när något fint händer. Dessutom blev jag röd i ansiktet för att hon sa fina saker om mig.

Maten på restaurangen vi åt på var fruktansvärt god. Potionerna var dock så stora att jag blev proppmätt av förrätten. På kvällen ville jag bara kräkas och jag gick säkert upp fem kilo.

Lillpojken verkade i alla fall ha en trevlig dag och det är ju det viktigaste. Han fick en Applegrej, jag vet inte om det är en telefon eller en mp3-spelare, så han log sådär som bara en nykonfirmerad fjortonåring kan. Härliga tider!

Kommentarer
Av: Erika

Sv: ja jag är lycklig över att jag stötte på björnen när vi åkte bil. Sen tror jag att de känts läskigare om de hade varit hans mamma jag såg. Lillbjörnen va så lite så man glömde bort att vara rädd:)



Roligt att du fick sånna komplimanger av mamman.

Måste ha vart super kul.



Kram

Av: sofia

jaa :D

2011-05-16 @ 12:48:06
URL: http://sofiajahnkes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback