Startsidan

Tiden går fort när man har roligt

Idag har jag och Eric varit tillsammans i fyra och ett halvt år, är det inte fantastiskt?! Tyvärr har vi inte träffats på över tre månader så han kanske inte tycker om mig längre, det vet man ju aldrig. Men ja, så länge jag gillar honom kommer han inte undan.

Nu är det bara två månader kvar tills vi träffas nästa gång, skulle ditt förhållande klara det? Tänk alla som klagar över att de inte får träffas på en hel helg. Buhu, låter ju jättejobbigt.

Men ja, inga presenter har jag fått idag, det är ju synd. Jag försöker ju utnyttja varje tillfälle att få presenter men jag kanske måste berätta det i förväg så folk vet om det. Eric får dock ingenting, det känns som slöseri. Familjen har förresten lärt sig vad slöseri heter på svenska. Jag förstår inte varför de ska lära sig så konstiga ord. Slöseri, Spindelmannen, gris, satan, blomma, sluta, just det och frukost. Bra ord att kunna.

Nu kom jag ju av mig! Grattis till mig och Eric och puss och kram till dig, jag saknar och älskar dig!

Kommentarer
Av: Bettan

du som kan rösta på sverige ringer väl som en dåre från familjens telefon??

Av: lotta

men grattis vetja!!! jag är helt säker på att han längtar efter dig också, även om han inte säger det. det märks på'n/kram

2011-05-13 @ 09:10:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback