Startsidan

Idol 25/11

Molly
Hon är skitsnygg i ansiktet och håret ikväll! Klänningen var dock osmickrane och färglös. Tråkigt, jag förstår inte hur stylisten tänker, inte alls förmodligen. Sången var lite falsk i början men de ljusa tonerna var himla bra.

Betydligt snyggare kläder! Färgen på klänningen var lite svår att se men ibland såg en skitsnygg ut och ibland lite mesig. Tyvärr blev jag inte berörd av sången.

Moa
Konstig klänning, såg ut lite som en städrock under midjan. Sången var bra förutom lite för mycket andning i början.

Här blev jag berörd, kanske för att brorsan grät. Moa är en av få som alltid känns säker samtidigt som man är förväntansfull på vad som ska hända.

Amanda
jag är fascinerad över att jag ens hörde var hon sjöng med tanke på frisyren. trots att det var så fult så tycker jag att det var bra, konstigt. Hon måste dock tänka på uttalet.

Jag tycker hon skulle ha satt upp håret i en tofs. Juryn tyckte det var fantastiskt men jag tycker baraa det var okej.

Robin
Vilken pinsam jacka! Sången var bra men lite ansträngd, han måste springa mer. tråkigt med svart t-shirt, igen. När kommer ett par röda skinnbyxor eller nåt?

Sången är bra som vanligt men han har inte en så utstickande röst så jag tror han åker hem idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback