Startsidan

Hoppas han kom fram ordentligt

Idag åkte Eric till Stockholm för att gå till tandläkaren och hälsa på sina föräldrar. Tråkigt för mig, roligt för hans mamma. Under veckorna han är borta ska jag fokusera på tyskan och på att skriva på boken som jag inte får så mycket gjort på. Innan jag kan börja skriva måste jag läsa igenom hela och det rör sig om 27 a4-sidor. Jag älskar ju i och för sig att läsa men det känns ändå lite tungt. Imorgon ska jag recensera en film här i bloggen. Eller recensera och recensera, jag ska skriva om den är bra eller dålig och visa en bild på den.

Kommentarer
Av: lotta

Helt rätt! Jätteroligt för hans mamma!!!

2011-10-04 @ 09:30:37
Av: resume writing service

You plan to do really important things - try not to do anything else!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback