Startsidan

Recension av Idol

Molly
Hennes röst finns det ju ingenting att anmärka på. Hon är sjukt snygg men stylisten och sminkösen borde tänka om. Lila ögonskugga och rött läppstift? Osmickrande klänning.

Linni
Jag har aldrig förstått grejen med Linni men det var smart av henne att sjunga en låt av Cher eftersom man inte tänkte på att hon har en lite annorlunda röst. Hon såg dock ut som en skolpojke, jag saknade bara hängslena. Av med kepan!

Robin
Sången var ju den bästa han någonsin gjort, det finns ingenting att klaga på. Däremot blir jag arg på stylisterna som har förstört hans stil. På auditionen och slutaudition såg han ju helcool ut och nu blir han mer och mer lik Magnus Carlsson. Magnus Carlsson är inte ful men av någon anledning känns det inte helt rätt. Om inte annat borde han rufsa till håret. Robin alltså, inte Magnus Carlsson.

André
Jag tycker han är så ful! Titta på hans mun när han pratar eller sitter stilla. Det ser ut som att han försöker vara cool och snygg. Det är sådant som kan förstöra allt för hans röst är det ju inget som helst fel på.

Moa
Helt fantastiskt! Moa är ju alltid bra och gör låtarna till sina egna men idag var hon dessutom sjukt snygg! Trots att hon gjorde den bästa auditionen genom tiderna växer hon för varje vecka.

Olle
Han har en så mysig och bra röst men jag tycker inte han kommer fram i låtarna. Jag vet inte vad han borde göra.

Amanda F
Hon är så bra och snygg! Man är alltid nyfiken på vad hon ska göra med låtarna. Hon måste dock tänka på att ta med alla bokstäver när hon sjunger.

Amanda P
Hon sjunger ju jävulskt bra men hur ser hon ut? Jag tycker det är skickligt att lyckas göra henne så ful som hon var ikväll. Hon var ju inte ful men hon skulle kunna vara så sjukt mycket snyggare.

Jag hoppas att Linni åker ut ikväll, det är dags nu.

Kommentarer
Av: hanna

njeaaa jag tyckte molly passade skitbra i klänningen :)

Av: AA2

Mollys röst är i klass för sig.

2011-10-29 @ 13:40:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback