Startsidan

Recension av True Talent 30/10

Sofia och Danny
Hennes styling var inte så bra, i alla fall inte på överkroppen. Dannys sång i början av refrängerna kändes konstig. Sofia sjunger som en gudinna som vanligt!

Sara och Tommy
Deras röster passade väldigt bra ihop. Danny sa att det kändes stabilt och det håller jag med om, skillnaden är att jag tröttnar när det är för säkert.

Dimitri och Danny
Dimitri hade en sådan jävulskt bra röst redan från början så eftersom jag inte har sett någon utveckling känns det bara neutralt. Bra, skulle man kunna säga. Jag skulle vilja höra honom sjunga något oväntat.

Paulina och Pernilla
Det här var himla fint. Det är allt jag har att säga.

Emelie och Tommy
Jag hade tänkt att Emelie skulle åka ut idag men jag tror jag ångrar mig. Hon är en av de få som utvecklas och det tycker jag är roligt att se. Jag fick i alla fall tårar i ögonen av den här duetten, jag börjar bli gammal.

Ida och Danny
Det här tycker jag var bra! Danny kunde dock ha skippat några weilingar.

Kommentarer
Av: ♫♪ Sandra T

dimitri är min favvo :)

Av: Hanna

Men det var då fan va anti-danny du är! Det var ju HAN som räddade If only you från totalt sammabrott! Sofia var bara inte bra där, vilken hon varit annars. Hon verkade spänd i duetten med honom. Duetten med Ida var mycket bättre och vad jag hörde så wailade han inte ett skit och även om han hade gjort det så skulle jag gillat det! Älskar hans röst nämligen, men smaken är ju liksom baken..

2011-11-05 @ 00:53:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback