Startsidan

Recension av True Talent

Dimitri och Gonza
Kläderna var lite tråkiga men sången var fin. Jag hade dock velat ha lite mer stämmor. Kul att se Gonza igen, han borde få lite mer scenträning och sen kan han hoppa in i programmet igen.

Paulina och Anders
Väldigt fin sång. Han har dock för djup urringning och hon har fula shorts och fula skor. Hon var ju så jävulskt fin förra veckan i den blåa kläningen.

Sara och Per
Hon har en himla cool röst men låten är lite tråkig. De passar bra ihop. Sara har alltid lite konstiga kläder. Jag har bara ett tips, ta mig som stylist nästa år!

Linnéa och Arghavan
Linnéa är inte lika snygg som förra veckan, hon måste sluta klä sig i färglösa tält. Dumt av stylisten att ta på Arghavan något långt och smalt och Linnéa något kort och tjockt, inte smickrande! Någon av dem sjöng falskt och jag väntade förgäves på en höjning av något slag. Jag tror tyvärr att Linnéa kan åka hem ikväll.

Sofia och Victoria
Kul att Victoria är tillbaka, jag hade velat att hon skulle gått vidare från början. De skulle dock haft likadana kläder, Sofias kjol var fruktansvärd. Dessutom borde Sofia få gå till en frisör för hon passar inte i sådär sluttande hår framme vid ansiktet. Sången var dock fantastisk! Kvällens enda gåshud på andra refrängen!

Emelie och Thomas
Emelie sjöng jättebra. Hon har verkligen vuxit i tävlingen, från början hatade jag henne och tyckte hon sjöng med alldeles för spänd hals men nu låter det riktigt bra. Thomas sjöng så himla bra när han sjöng Esmeraldas ögon i uttagningen men vad hände ikväll? Han sjöng dåligt tycker jag och förstörde framträdandet.

Ida och Johan
Fantastisk version av låten men av någon anledning fick jag inte gåshud. Ida var dock bra, hon får inte gå tillbaka till dansbandsträsket. Han hade lite för djup urringning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback