Startsidan

Pinsamt av mig

Heliga makaroner vad jag har varit social senaste veckan! I fredags var jag hos Susanne med Bettan och två av Susannes vänner, i måndags träffade jag Sandra från Skellefteå och idag träffade jag Ida som jag var på ridläger på Gotland med och två av hennes vänner. Alla gåner var trevliga men nu känner jag nog att jag måste få vila mig lite. Lite Idol och godis i soffan låter som en härlig idé!

Jag visade i alla fall Ida och hennes kompisar Umeå, de kommer nämligen från södra Sverige. De tyckte att det är en fantastisk stad och de funderar på att flytta hit. Mötet med dem började dock väldigt pinsamt. Vi skulle träffas på Max så jag stegade in där och såg en Ida. Jag log fånigt mot henne och hon log tillbaka. När jag kom närmare såg jag att det inte alls var hon så jag skyndade mig förbi. Hon måste i och för sig ha det värre, hon funderar säkert på vem fan jag är.

Kommentarer
Av: Bettan

dum fråga till expterten: har du märkt en drastisk läsarnedgång sedan både bloglovin och facebook ändrat layout?? eller äre bara jag?? länkarna till fb verkar inte funka??


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback