Startsidan

Övningskör gör jag ju inte heller

Hej alla 6248 vänner!

Igår hade jag en Blondinbelladag skulle man kunna säga. Eller ja, jag hann inte gå till frisören eller fixa naglarna men det var fullt upp. Jag kom inte hem förrän halv tio och då skulle jag duscha. Himla sent eftersom jag stiger upp klockan fem. Idag tog jag dock sovmorgon till halv sex men jag vet inte om det gjorde så stor skillnad.

Igår åkte Eric till Stockholm också så jag är ensam hemma i helgen. Det ska bli himla skönt för jag ska bara städa och vila mig i form. Jag tränade två gånger igår så kroppen är helt slut.

Senare idag ska jag berätta om hur olycksonsdagen fortsatte så att ni kan gotta er i min olycka.

Kommentarer
Av: Elin

Fin blogg :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback