Startsidan

Att sälja guld

Jag har fått ett uppdrag att skriva om att sälja guld på nätet. Jag tycker ju att guld är fult men det går väl att skicka in vitt guld också kan jag tänka mig. Det framgår inte riktigt på hemsidan Guldpunkten där man kan sälja. Om man är insatt i guld förstår man säkert men jag vet inte hur många karat olika saker har och sånt. Om jag skulle ha lite guld som jag ville bli av med vet jag inte om jag skulle våga sälja det via internet. Tänk om någon snor paketet från posten eller om företaget luras och tar pengarna själv.

Har du sålt guld på internet eller skulle du föredra att gå till en affär? Finns det förresten sådana affärer? Det känns som att man vill vara väldigt insatt i guldsäljeri om man ska sälja guld på internet för annars kan man nog bli lurad. Det känns inte som någonting man bara gör spontant en torsdagskväll.

Kommentarer
Av: B Y S I S T E R S

Bloglovin byte? <33

Av: Eva

Guldpunkten är faktiskt ett riktigt bra företag. :)

2012-06-29 @ 12:08:15
URL: http://www.saljaguld24.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback