Startsidan

Dagens lärdom

I dag var jag och handlade på ICA Maxi. Jag var på rätt dåligt humör men plötsligt vände det när jag fick syn på smakprovsdisken, kladdkaka med chokladsås. Tyvärr var det bara två portioner kvar och en man gick fram och tog den ena. Jag såg en unge på kanske åtta år gå mot disken för att ta den andra så jag skyndade mig och tog den rakt framför näsan på hen. HAHA! Störst går först.
 
Kosmos straffade mig dock ganska direkt efter för barnet och några andra fick varm sås på sina kladdkakor. Lär av det, var en vänlig människa, det lönar sig.

Kommentarer
Av: Erika

sv: jo du har så rätt:)
Visst är det bättre med en lortsam man än ingen alls. den lortige manen kan man ju alltid låsa in nån stans eller hur??? svårt att låsa in nån som inte finns.
Tänka sig att du är så stygg så du snor kladdkakor från barn, de trodde jag om dig haha.
Du skulle ha tagit ett varv till så kanske du också fått en med sås:)
Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback