Startsidan

Håravfall

Jag har fått i uppdrag att skriva om kvinnligt håravfall. Tyvärr gäller det väl oftast inte håret under armarna eller något annat hår som man, i alla fall jag, gärna skulle bli av med. Själv har jag ju ett fantastiskt hårsvall som är både tjockt och långt. På huvudet menade jag nu. Många bekanta till mig beklagar sig över sitt tunna hår men jag har alltså aldrig behövt oroa mig. Man vet ju aldrig vad som händer i framtiden men det kankske är lika bra det.
 
Om man skulle drabbas av håravfall kan man läsa mer på den här sidan. Många kvinnor som drabbas av håravfall mår psykiskt dåligt och det är ju synd. Som tur är går det att göra en hårtransplantation om man vill det men bara ett fåtal kvinnor med problem gör det. Kanske vet man inte om att det går att göra. Nu vet både ni och jag och det är ju bra! Tänk förresten på att inte stressa, då kan du tappa hår!
 

Kommentarer
Av: johanna

jag tappar alltid mycket mer hår då skolan börjat.. haha :< sjukt störigt

Av: Erika

SV: ja man blir seg av att stiga upp tidigt:)
Skulle själv vilja ta en tupplur men man kanske vaknar till liv nu när man strax ska gå och äta lunch. Eller så blir man ännu segare:)
Hår av fall synd att det inte kan drabba benen eller under armarna:) vorre skönt att slippa dom håren:)
Kram

2012-08-22 @ 11:16:01
URL: http://prickelin.blogspot.com
Av: elin stridh

ja superkul är det, kört det nån gång?

2012-08-22 @ 13:37:37
URL: http://eelin.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback